Замовляйте дві речі та отримайте -10% знижки на другу річ❤️
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Нд: 8:30 - 23:00
Без вихідних

0
Мій кошик

Nike

Сортування:
спочатку нові за популярністю спочатку дешевше за назвою

Купуйте оригінальне взуття та одяг під маркою Nike.

Nike - світовий лідер в індустрії спортивної моди, якого знає кожен і який не потребує підтвердження.Одяг та взуття бренду користується попитом не тільки у професійних спортсменів, а й у звичайних користувачів різного віку. Моделі Nike зручні, сучасні та ергономічні, щоб мотивувати людей вести спортивний і здоровий спосіб життя.У створенні взуття та одягу під  маркою Nike беруть участь модельєри та дизайнери, а також лікарі, спортсмени та вчені.
 

Трохи історії бренду

1950 - 1959:
 

Коли компанія Nike тільки з'явилася на світ, вона була пронизана духом двох людей.Ці двапровидці зробили революцію в спортивному взутті та перевизначили індустрію.Білл Боуерман, національний тренер з легкої атлетики в Орегонському університеті,завжди шукав способи дати своїм спортсменам конкурентну перевагу. Він експериментував із найголовнішим:інноваціями в кросівках. Філ Найт був талановитим бігуном на середні дистанції з Портленда, який вступив до Орегонського університету восени 1955 року,щоб брати участь у легкоатлетичній програмі Боуермана. Після закінчення Орегонського  університету Найт здобув ступінь MBA в галузі фінансів у Стенфордському університеті й написав дисертацію, в якій запропонував виробляти високоякісне бігове взуття в  Японії, щоб конкурувати з відомими німецькими брендами. Але коли листи японським і азіатським виробникам залишилися без відповіді, Найт побачив можливість.Він зателефонував у компаніюOnitsuka в Кобеі переконав виробника взуття Tiger зробити Найта дистриб'ютором бігових кросівок Tiger у США.Коли прибули перші зразки взуття, Найт відправив кілька пар на продаж Бауерману.Натомість Боуерман здивував Найта, запропонувавши Тайгеру ідею створення взуття і ставши його партнером.

 

1960 - 1969:

 

Рукостискання,500$,на основі взаємної довіри.Тоді, у січні1964 року, було розміщено замовлення на 300 пар взуття.Пан Найт продав взуття з багажника зеленого Plymouth Valiant, а пан Бауманн почав розбирати черевик Tiger, щоб побачити, як можназробити його легшим ікращим,і запросив бігунів з Університету штату Орегон протестувати те, щов ін зробив.По суті, були закладені підвалини майбутньої компанії Nike. Але оскільки Бауман і Найт працювали наповну ставку в  Орегоні й в бухгалтерській  фірмі  в Портленді, відповідно,їм потрібен був хтось, хто міг би задовольнити зростаючий попит на спортивні змагання з блакитною стрічкою. Увійшов Джефф Джонсон, з яким Найт познайомився в Стенфордському університеті.Сам бігун, пан Джонсон став першим штатним працівником"Блакитної стрічки"у1965році,цінним помічником для молодої компанії.

 

1970 - 1979:

 

Народження бренду Nike.Джонсон створив перші брошури про продукцію, друковану рекламу та маркетингові матеріали, а також робив фотографії для каталогу компанії. Він розробив перші моделі взуття Nike, а також придумав назву Nike в 1971 році.Приблизно в той же час відносини між БРС і Оніцукою розладналися.Найт і Бауерманн були готові перейти від гуртової торгівлі взуттям до розробки та виробництва власного бренду спортивного взуття. Вони вибрали торгову марку, відому зараз як"Swoosh", створену Керолін Девідсон, студенткою графічного дизайну в Університеті штату Портленд. 1972 року, до чемпіонату США з легкої атлетики в Юджині, штат Орегон, нова лінія взуття Nike дебютував.У ньому було впроваджено інновацію:підошва була легшою за традиційне тренувальне взуття, а вафельні наконечники забезпечували зчеплення з поверхнею.

 

2000 по теперішній час.

 

У 2000 році в Сіднеї дебютувала система амортизації нового покоління Nike Shox, яка привела в новетисячоліття ідею вдосконалення взуття до тих пір, поки технології не наздогнали. Результатом стали амортизація та стабільність, гідні золотого стандарту індустрії разом з Nike Air, а кампанія 2002 року "Секретнийтурнір" стала першим по-справжньому інтегрованим глобальним маркетинговим зусиллям Nike. Компанія Nike відійшла від традиційної формули "великі спортсмени, велика реклама, великий продукт"і створила багатогранний споживчий досвідна підтримка Чемпіонату світу з футболу. "Секретнийтурнір" об'єднав рекламу, онлайн, PR, роздрібну торгівлю та споживчі заходи, щоб створити ажіотаж навколо футбольної продукції та спортсменів Nike таким чином, якого ніколи не могла досягти жодна окрема рекламна кампанія. Цей новий інтегрований підхід став наріжним каменем маркетингу та комунікацій Nike. Сьогодні Nike продовжує досліджувати нові та інноваційні шляхи розробки чудових спортивних товарів і творчі способи безпосереднього спілкування зі споживачами. Компанія також продовжує демонструвати високі темпи зростання в Китаї та нові досягнення, такі як згода стати офіційним спонсором Національної футбольної ліги (НФЛ)з 2012 року.

 

Розгорнути
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.